سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خدمات مشاوره ای طلوع زندگی

ارتقاء سلامت خانواده

دانشگاه زندگی

می توان زندگی انسان در روی زمین را مانند تحصیل در دانشگاه دانست - دانشگاه زندگی . این دانشگاه حدود دومیلیون سال پیش با تعداد بسیار کمی دانشجو تاسیس شد ولی تاکنون حدود ?? میلیارد دانشجو در آن تحصیل کرده اند . خداوند موسس و رئیس دانشگاه زندگی است . در این دانشگاه هرکس ، بدون توجه به سن ، جنسیت ، رنگ پوست ، محل تولد و یا زندگی و غیره یک دانشجو و همزمان با آن یک معلم بوده و تمام منابع طبیعی و سایر موجودات روی زمین به منزله کارمندان این دانشگاه هستند که به تحصیل این دانشجو کمک می کنند . دانشگاه زندگی برای فراگیری درس مهمی تاسیس شده است .

 

درس مهم این است که بیاموزیم و درک کنیم که هرکدام از ما تجلی زیبا و منحصر به فردی از خداوند هستیم و بپذیریم که هریک از ما نقش بسیار مهمی را در نمایشنامه زیبا و پرهیجان خلقت بازی می کنیم .

 

درس بسیار مهم این است که بپذیریم و درک کنیم که با خدا و هرکس و هرچیز یکی هستیم ، درک کنیم که سایر انسانهای روی زمین برادران و خواهران ما هستند .

 

وقتی که این درس بسیار مهم را یادگرفتیم که ما محصلان و کارمندان این دانشگاه همگی در حقیقت صور مختلف و زیبای یک حقیقت و هستی یعنی خدا هستیم و وقتی آموختیم که باید تمام افکار جدایی افکن را دور بیندازیم ، آن وقت از این دانشگاه فارغ التحصیل می شویم .

 

در دانشگاه زندگی باید هرواقعه ای را که برایمان رخ می دهد به صورت درس تلقی کرده و هرکسی را که با او در تماس هستیم به عنوان معلم و مدرس خود بدانیم .