سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خدمات مشاوره ای طلوع زندگی

ارتقاء سلامت خانواده

 در سال 1353 دانشکده پایان یافت و برای انجام خدمت مقدس سربازی به پادگان عباس آباد تهران معرفی و پس از دو ماه آموزش در کسوت با افتخار سربازی و در قالب سپاه بهداشت مامور به خدمت در روستاها شدم .

هفده نفر اول که سوابق مذهبی نیز داشتند جدا و مستقیم به استان پر مهر سیستان و بلوچستان اعزام و بنده هم جزء آن گروه بودم .

به دلیل جاذبه های زیبا و محرومیت استان و مردمی شریف و درستکار و دوست داشتنی نه تنها تمام دوران خدمت سربازی ، بل تا پایان سال 1356 در بلوچستان ، شهرستان سراوان و اطراف خدمت نمودم .      

بهمن ماه 1356 بدلیل قبولی در رشته های مختلف دستیاری نهایتا رشته کلیه ، مجاری ادراری و دستگاه تناسلی ( ارو لوژی ) را برای ادامه تحصیل انتخاب نمودم .

دوران تحصیل دستیاری جمعا هفت سال طول کشید ، پنج سال در مشهد و دو سال در انگلستان . دو سال در انگلستان اساتید صاحب نامی را شاگردی نمودم و انصافا همه گونه درسی آموختم .

از سعد آباد شاهرود تا انگلستان ( دانشگاه ادینبرا و Royal Marsder Hospital  ) بدون توقف 26 سال تمام ، زمان برد .

در برگشت به کشور ، در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران بخدمت گرفته شدم و مسئوول بخش اورولوژی بودم . ولی به دلایلی از جمله پای بوسی علی ابن موسی رضا ( ع ) که چون آهنربایی قوی عاشقان را جذب می کند ، خانواده تصمیم به زندگی در مشهد را گرفت .

بعنوان ، عضو هیت علمی ، دانشگاه مشهد بنده را پذیرفت لذا مراحل مربی گری ، استاد یار پیمانی ، استاد یار رسمی ، دانشیار و نهایتا استادی دانشگاه به کمک خداوند تعالی طی شد و هم اکنون از نظر رتبه علمی بقول معروف در موقعیت Full Professor   قرار گرفته ام .