سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خدمات مشاوره ای طلوع زندگی

ارتقاء سلامت خانواده

دیداری با جناب آقای محمد یونس آبادی از پیشکسوتان ورزشهای والیبال و بسکتبال شهرستان شاهرود

در گذشته ما با سختی هایی روبرو بودیم . نداشتن زمین مناسب که حتی اسفالت نبود و به صورت خاکی و به خصوص در زمستان با جمع آوری برف و آب جمع شده در داخل زمین و دیگر توپهای آنزمان که چرمی سنگین و والفی که قدرت زیادی می خواست و در والیبال و بسکتبال از آنها استفاده می شد و نداشتن سالن های سرپوشیده و عدم مربی کارآزموده از مشکلات ما بود .

اما در رابطه با پیشکسوت و چهره ماندگار شهرمان آقای حسین نوری که به حق برای پیشبرد ورزش این شهرستان و حتی استان زحمات بسیار کشیده و اینجانب هر چه از ورزش دارم مدیون تشویق های این بزرگ مرد است و همین جا از خداوند منان سلامتی و عمر طولانی با عزت برایشان آرزومندم .

و همچنین از آقای علی یاری همکار فرهنگی و رئیس هیت والیبال شهرستان و داوری به نام که هم و غم خود را در این رشته گذاشته قدردانی و سپاس فراوان دارم و توفیق بیشتر برای این عزیز را از خداوند آرزو دارم .

توصیه ای برای جوانان عزیز استانمان دارم که از این امکانات ورزشی کمال استفاده را کنند و سلامتی خود را با ورزش کردن تضمین نمایند و همین ورزش است که شما را از کارهای خلاف دور خواهد کرد . توصیه ای هم به مربیان و دست اندرکاران به ورزش دارم که از همان کودکی دانش آموزان را از دوره ابتدایی در شهر و روستا شناسایی و استعداد یابی کرده و ارزیابی کنند که در چه رشته هایی می توانند فعالیت داشته باشند . در نهایت سلامتی و توفیق و بهروزی برای همه هم استانی های عزیز را از ایزد متعال خواستارم و از شما عزیزان نشریه بامداد شاهرود که در جهت معرفی نیروهای بالقوه شهرستان شاهرود و استان گام بر می دارید تشکر و سپاس دارم و آرزوی موفقیت و پیروزی .