سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خدمات مشاوره ای طلوع زندگی

ارتقاء سلامت خانواده

آشنایی با شعرا ، نویسندگان و هنرمندان شهرستان شاهرود و استان سمنان

دیداری با سرکار خانم اعظم دانایی ، نویسنده و مدرس بین المللی شنای موزون

خودتان را معرفی بفرمایید :

اعظم دانایی ، متولد 1353 و کارشناس تربیت بدنی

از چه زمانی فعالیت های ورزشی خود را شروع نموده اید ؟

از سال 1369 فعالیت ورزشی خود را آغاز و درسال 1371 بعنوان مربی شنا  و منجی غریق در استخر شاهرود مشغول فعالیت شدم . و هم اکنون دارای مدارک : مدرس درجه 1 نجات ، مربی درجه 1 شنا و مدرس بین المللی شنای موزون هستم .

چه خدماتی تا بحال انجام داده اید ؟

از ابتدا یا تیمهای مختلفی از قبیل : تیم شهرستان ، راه آهن ، شرکت نفت ، ذوب آهن ، علوم پزشکی ، دانشگاه و ... همکاری داشتم . که توانستیم موفقیتهای زیادی کسب کنیم .

درسال 1382 در رشته شنای موزون که تازه در کشور ما رشته ای نو پا بود شروع به فعالیت نمودم . ازسال 1384 به بعد تیمهایی را به مسابقات قهرمان کشوری اعزام نمودم که در مقامهای دوم و سوم کشور قرار گرفتند .

13 سال در جایگاه مسوول هییت شنا و نایب رییس شنا فعالیت نمودم .

درسال 1380 مدرسی نجات غریق خود را گرفتم و بعد از آن تصمیم گرفتم مطالب و آموخته های خود را در امر نجات غریق بعنوان مجموعه ای کامل و چکیده و حاوی مطالبی ( در زمینه های مختلف آموزش ، چگونگی برخورد با انواع غریق و مصدومین ، افراد بیمار که دچار سکته قلبی ، صرع و ... شده اند ، نحوه انجام عملیات احیا قلبی ریوی ، آشنایی با علایم دیداری ، اشاره ای ، بهداشت آب و استخر، مسایل حقوقی و چگونگی شرکت در کلاس آموزشی منجی غریق ) را در اختیار علاقمندان و جامعه ی نجات غریق بگذارم .که بعد از تحقیقات و مطالعات در زمستان سال 90 موفق به چاپ این کتاب که عنوان آن «  آموزش نجات غریق و کمکهای اولیه » می باشد ، گردیدم .

چه برنامه هایی برای آینده دارید ؟

تصمیم به ادامه ی تحصیل در مقاطع بالاتر ( کارشناسی ارشد تربیت بدنی ) و همچنین تهیه ی کتابی در زمینه ی آموزش شنا و هدیه ی آن به مردم کشورم را دارم .

آخرین سخن شما با ما و همشهریان و هم استانی ها

از کلیه ورزشکاران و مربیان و مسئوولین و خانواده که در امر تحقیق و موفقیت به من یاری رساندند کمال تشکر را داشته و از خداوند منان آرزومندم کلیه ی خدمتگزاران خالص ورزش را در پناه خود نگهدارد .

نشریه بامداد شاهرود : برای شما آرزوی سعادت ، سلامت ، بهروزی و شادکامی دارد و آرزومند است که بتواند موفقیت های شما و ورزشکارانی را که با شما همکاری دارند به اطلاع علاقمندان به ورزش برساند .