سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خدمات مشاوره ای طلوع زندگی

ارتقاء سلامت خانواده

آشنایی با خادمان شهرستان شاهرود و استان

دیداری با منوچهر اتقیایی مدیر فرودگاه شهرستان شاهرود

خودتان رامعرفی بفرمایید :

منوچهر اتقیایی ، در سال 1348 در شهرستان گرگان متولد شدم . دارای مدرک تحصیلی مهندسی الکترونیک می باشم و حدود بیست سال سابقه خدمت دارم . که در فرودگاههای مختلف کشور ، مسئولیت هایی متعددی را عهده دار بوده ام .

ازچه زمانی این مسئولیت را عهده دار شده اید ؟

از یک سال پیش تا کنون به عنوان مدیر فرودگاه شاهرود ، خدمتگزار مردم این منطقه می باشم .

چه اقداماتی تا بحال انجام داده اید ؟

اهم اقدامات انجام شده در فرودگاه شاهرود عبارتند از : نصب سیستم گرمایش ساختمانهای پلیس و ایمنی زمینی ، حفر چاه آب فرودگاه ، بهسازی و اجرای سقف کاذب سالن فرودگاه و کارهای عمرانی متعدد اجرا شده و در دست اجرا .

چه اقداماتی دردست اجرا دارید ؟

تکمیل پروژه های عمرانی در دست اجرا از قبیل : فنس کشی ( اجرای حصار سیمی اطراف ساختمان ایمنی و آتش نشانی به طول یک هزار متر ) ، سقف کاذب ترمینال ، تکمیل موتور خانه و تاسیسات سرمایش و گرمایش سالن ترمینال ، بهسازی و اجرای نمای برج مراقبت پرواز ، نصب و راه اندازی سیستم روشنایی باند فرودگاه ، برقراری پروازهای عتبات عالیات و راه اندازی باشگاه هوا نوردی .

نشریه بامداد چه خدماتی برای شما در پیشبرد اهدافی که بعهده دارید می تواند انجام دهد ؟

اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به منظور استفاده هر چه بیشتر شهروندان از هواپیما به عنوان یک وسیله مسافرتی مطمئن و سریع و اقتصادی . 

نشریه بامداد : از اینکه صمیمانه با ما به گفتگویی دوستانه نشستید ؛ سپاسگزاریم و برای شما و همکاران تلاشگر شما که 24 ساعته در خدمت همشهریان هستند ؛ آرزوی سعادت ، تندرستی و سلامت داریم . امیدواریم ، هر چه زودتر با تلاش بی وقفه شما و همکارانتان موفق به برقراری پروازهای عتبات عالیات شوید تا این زمان طولانی مسافرت با سایر وسائط نقلیه را به حداقل برسانید .