سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خدمات مشاوره ای طلوع زندگی

ارتقاء سلامت خانواده

آشنایی با خادمان شهرستان شاهرود و استان

دیداری با محمد صادق برزنونی ، مدیر کل راه آهن شمالشرق

خودتان را معرفی بفرمائید؟

محمد صادق برزنونی

از تاریخ 20/8/1363 به استخدام راه آهن جمهوری اسلامی ایران در آمدم و در ادارات کل خراسان شرق و شمالشرق انجام وظیفه نموده ام .

دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران .

از چه زمانی تصدی کار را قبول کردید ؟

از تاریخ 25/6/1388 مسئولیت مذکور را پذیرفته ام .

چه اقداماتی تا به حال انجام داده اید؟

خدمتگزاری به زائرین آقای علی این موسی الرضا که از حوزه استحفاظی این اداره کل ( از ایستگاه گرمسار تا ایستگاه نقاب و بالعکس ) با قطارها مسافرت می نمایند .

تکریم ارباب رجوع و ایجاد حس تفاهم و همکاری و همیاری در بین کلیه همکاران به             گونه ای که هم اکنون تفاهم و همکاری یکی از شاخصه های مهم و قابل طرح در این اداره کل بوده و می توان ادعا کرد در بین ادارات کل مناطق راه آهن مثال زدنی است .

ایجاد و توسعه امورات رفاهی ( شرکتهای تعاونی ) ، ورزشی ( مجتمع ورزشی کارکنان راه آهن ) و ...

در رابطه با طرحهای عمرانی می توان از تبدیل گذرگاههای همسطح به غیر همسطح ، احداث نمازخانه در ایستگاههای شاهرود ، دامغان ، توسعه شبکه IT   ، کاهش تصدی گری و برون سپری فعالیتها و نام برد .  

چه اقداماتی در دست اجرا دارید؟

تبدیل باقیمانده گذرگاههای همسطح به غیر همسطح ، بازسازی بلاک ابریشم به جهان آباد ، بهسازی 150 کیلومتر از خطوط قدیمی در کل حوزه استحفاظی ، افزایش سرعت قطارها ، اجرای پروژه ATC   ( افزایش ظرفیت خطوط ) ، برقی  نمودن محور تهران مشهد ، تبدیل سوزنهای تراورس چوبی ( دو راهی ) به تراورس بتنی ، توسعه و بازسازی ساختمان ایستگاه سمنان ، احداث نمازخانه در ایستگاههای سرخدشت - سمنان- امروان ، پیگیری احداث راه آهن گرگان  شاهرود طبس .

چه مشکلاتی در کار دارید ؟

شکر خدا با تلاش شبانه روزی همکاران عزیز و بزرگوار اغلب مشکلات از سر راه برداشته شده و قطار توسعه و پیشرفت این اداره کل بر روی ریل همچنان به پیش می رود . البته مشکلاتی از قبیل کمبود اعتبارات و کمبود نیروی متخصص و کار آزموده که ناشی از واگذاری فعالیتها به بخش خصوصی می باشد وجود دارد که با برنامه ریزی و برگزاری دوره ها و کلاسهای تخصصی در آینده نزدیک این مشکل مرتفع خواهد شد .

 چه خدمتی از ما ساخته است؟

از اصحاب رسانه ها که همواره پشتیبان و قدران زحمات شبانه روزی همکاران بنده بوده اند و از شما نیز تشکر می نمایم . انتظار داریم درآینده نیز این حمایت ها و راهنما ئیها ادامه داشته باشد . امیدوارم هر آنچه به عنوان کمبود و نارسایی در این اداره کل وجود دارد ، با راهنمایی و تذکر شما عزیزان و با تلاش مضاعف همکاران رفع گردیده و زمینه خدمت رسانی بیشتر به هموطنان عزیز و به خصوص زوار آقا امام رضا (ع) فراهم آید .  

نشریه بامداد شاهرود : از اینکه ما را به حضور پذیرفتید و با ما صمیمانه به گفتگو نشستید سپاسگزاریم . ما برای شما و کلیه کارکنان علاقمند راه آهن شمالشرق آرزوی سعادت و سلامت داریم . موفق و پیروز باشید .

بامداد شاهرود . صفحه 4 . پیش شماره 2

7/8/1390