سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خدمات مشاوره ای طلوع زندگی

ارتقاء سلامت خانواده

یک نفر برای همه ، همه برای یک نفر 

آشنایی با خادمان شهرستان شاهرود و استان

همشهریان و هم استانی ها بطور یقین علاقمندند تا بدانند مسوولین و خادمان استان و شهرستان ، برای پیشرفت و رفاه زندگی روزمره آنان و ترقی و سعادت جامعه ، چه برنامه هایی در دست اجرا دارند و با چه مشکلاتی نیز در سیر کارها ، روبرو هستند . تا با کمک و همیاری به مسوولان و دلسوزان و خادمان خود بتوانند هر چه بیشتر و بهتر و سریعتر بر مشکلات فائق آیند و قدمی برای رفع مشکلات احتمالی بردارند . 

شما ، در این شماره از نشریه بامداد شاهرود با جناب سرهنگ پاسدار رحمت ا... طاهری فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان شاهرود آشنا می شوید .

سرهنگ پاسدار رحمت ا... طاهری متولد سال 1344

سال شروع خدمت 1363 در کمیته ی انقلاب اسلامی

مهمترین وظیفه ی نیروی انتظامی بر قراری نظم و امنیت می باشد ؛ که در این راستا با حداکثر توان و استعداد موجود و با رویکرد مشارکت عمومی و تعامل با ادرات و نهادهای سطح شهرستان ، بحمدا ... وضعیت قابل قبولی از حیث نظم و امنیت برخوردار می باشیم .

از ابتدای شروع به خدمت در این شهرستان تلاش شده در برخورد با افرادی که مخل نظم و امنیت می باشند . بصورت جد و قانونی برخورد شود که در همین راستا تعدادی از افراد ارازل و اوباش شناسایی ، دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردیده اند .

بیشترین و اهم تخلفات و جرائم در شهرستان شاهرود عبارتند از :

الف : تصادفات ( تخلفات راهور )

ب : نزاع و درگیری

ج : مواد مخدر

د : سرقت

هر چند که این وضعیت نسبت به سایر شهرستانها از یک نرم معمولی برخوردار است . لیکن به جهت بافت مذهبی و سطح فرهنگ بالای این شهرستان این وضعیت در خور شان مردم شریف نمی باشد که لازم است با رعایت قوانین و مقررات و توجه بیشتر به تربیت فرزندان و بالا بردن آستانه صبر و حوصله و هم چنین رعایت اصول فیزیکی در اماکن شخصی ، نسبت به کاهش تخلفات و جرائم مزبور اهتمام بیشتری را داشته باشیم .

در همین زمینه تعامل تنگاتنگ با پلیس از سوی مردم و بصورت مستمر می تواند در پیشگیری و پیگیری موضوعات تاثیر به سزایی داشته باشد . البته نیروی انتظامی با تقویت رده های صف و اجرا چه بصورت محسوس و چه نامحسوس همراه با مشاوره و مددکاری به افراد متقاضی و هم چنین توسعه دامنه آموزش همگانی در سطوح مختلف اقشار جامعه اعم از دانشجویان و دانش آموزان و کارکنان دولت اقدام وسیعی را انجام داده که در این زمینه می توان به اقدامات سال گذشته که تعداد سی و پنجهزار                   نفر ساعت آموزش و در پنج ماهه سال جاری نیز بیشتر از بیست هزار نفر در مقاطع مختلف مورد آموزش قرار گرفته اند .

یکی از اقدامات اخیر نیروی انتظامی که در اجرای فرمایشات سلسله مراتب بوده ، تعالی رفتار کارکنان است ؛ که در این زمینه نیروهایی که بیشترین مراوده با مردم و ارباب رجوع را دارند مورد آموزش های لازم توسط اساتید دانشگاهها ( مثل دوره های بصیرت ) قرار گرفته اند که بحمدا .. تاثیر بسزایی در رضایت مندی مردم داشته است که می توان اشاره ای به آمار تقدیر و تشکر از طریق سامانه 197 داشت که در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شصت و دو در صد افزایش داشته است .    

 

نشریه بامداد شاهرود از جناب سرهنگ پاسدار رحمت ا... طاهری فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان شاهرود که با خوشرویی ما را پذیرفته اند و این گفتگوی دوستانه را با ما انجام دادند ؛ سپاسگزاریم و برای کلیه پرسنل جان بر کف نیروی انتظامی از خداوند آرزوی سربلندی و سرافرازی و شادکامی را داریم .

بامداد شاهرود . صفحه 4 . پیش شماره 1

7/7/1390