سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خدمات مشاوره ای طلوع زندگی

ارتقاء سلامت خانواده

سی قانون جهانی موفقیت قسمت اول

قانون اول : قانون انگیزه

هـر چـه مـی گویید یا انجام می دهید از تمایلات درونی ،    خواسته های شما سرچشمه می گیرد . پس برای رسیدن به موفقیت باید انگیزه ها را مشخص کرد تا با یک برنامه ریزی اصولی به هدف رسید .

 

قانون دوم : قانون انتظار

اگـر بـا اعتماد بـه نفس ، انتظار وقـوع چیزی را در جهان پیرامون تـان داشته باشید آن چیز بـه وقـوع می پیوندد . شمـا همیشه هماهنگ بـا انتظارات تـان عمل مـی کنید و ایـن انتظارات بـر رفتار و چـگونـگی برخورد اطرافیان تان تأثیر می گذارد .

 

قانون سوم : قانون تمرکز

هـر چیزی را که روی آن تمرکز کرده و به آن فکر کنید در زنـدگی واقعـی ، شکل گرفته و گسترش پیـدا مـی کند . بنابراین باید فکر خود را بر چیزهایی متمرکز کنید که واقعاً طالب آن هستید .

 

 

قانون چهارم : قانون عادت

حداقـل ?? درصد از کـارهـایی که انجام می دهیم از روی عادت است . پس می توانیم عادت هایی را که موفقیت مان را تضمین می کنند در خود پرورش دهیم ؛ و تا هنگامی که رفتار مورد نظربه صورت اتوماتیک و غیر ارادی انجام نشود ، تمرین و تکرار آگاهانه و مداوم آن را ادامه دهیم .

 

قانون پنجم : قانون انتخاب

زندگی ما نتیجه انتخاب های ما تا این لحظه است . چون همیشه در انتخاب افکار خود آزاد هستیم ، کنترل کامل زنـدگی و تمامی آن چه برایمان اتفاق می افتد در دست خودمان است .

 

قانون ششم : قانون تفکر مثبت

بـرای رسیدن بـه موفقیت و شادی ، تفکـر مثبت امـری ضروری است . شیوه تفکر شما نشان دهنده ی ارزش ها ، اعتقادات و انتظارات شماست .

 

قانون هفتم : قانون تغییر

تغییر ، غیر قابل اجتناب است و ما باید استاد تغییر باشیم نه قربانی آن .

 

قانون هشتم : قانون کنترل

سلامتی ، شادی و عملکرد درست از طریق کنترل کامل افکار ، اعمال و شرایط پیرامون مان به وجود می آید .

 

قانون نهم : قانون مسؤولیت

هـر چه و هر کجا که هستید به خاطر آن است که خودتان این طور خواسته اید . مسوولیت کامل آن چه که هستید ، آن چـه که به دست آورده اید و آن چه که خواهید شد بر عهده خود شماست .

قانون دهم : قانون پاداش

عالم در نظم کامل به سر می برد و ما پاداش کامل اعمالمان را می گیریم . همیشه از همان دست که می دهیم از همان دست می گیریم . اگـر از عـالم بیشتر دریافت می کنید به این دلیل است که بیشتر می بخشید .

 

قاتون یازدهم : قانون خدمت

پاداش هایی را که در زندگی می گیرید با میزان خدمت شما بـه دیگران رابطه مستقیم دارد . هـر چه بیشتر برای بهبود زنـدگی و سعادت دیگران کـار کنید و توانایی های خود را افزایش دهید ، در عـرصه های مختلف زندگی خـود بیشتر پیشرفت می کنید .

 

قانون دوازدهم : قانون علت و معلول

در عالم هستی هیچ چیز به طور اتفاقی حادث نمی شود . و چیزی به نام تصادف وجود ندارد . ضمنا در دنیا چیزی به نام شانس یا انتخاب تصادفی وجود ندارد .

هر چه به دلیلی رخ می دهد . برای هر علتی معلولی است و برای هر معلولی علت یا علت های به خصوصی وجود دارد ، چه از آن هـا اطلاع داشته باشید چه نداشته باشید . چیزی بـه اسم اتفاق وجـود نـدارد . در زنـدگی هـر کـاری را که بخواهید مـی تـوانید انجام دهید بـه شرط آن کـه تصمیم بگیرید که دقیقاً چه می خواهید و سپس عمل کنید .

 

قانون سیزدهم : قانون ذهن

شما تبدیل بـه همان چیزی می شوید که درباره آن بیشتر فکر می کنید . پس همیشه دربـاره چیزهایی فکر کنید که واقعاً طالب آن هستید .

 

قـانـون چهاردهـم : قـانـون عینیت یافتن ذهنیات

دنیای پیرامـون شما تـجلی فیزیکی دنیای درون شماست . کـار اصلی شما در زنـدگی این است که زندگی مورد علاقه خود را در درون خود خلق کنید . زنـدگی ایده آل خود را با تمام جزییات آن مجسـم کنید و ایـن تصویـر ذهنی را تـا زمانی که در دنیای پیرامون شما تحقق پیدا کند حفظ کنید .

 

قانون پانزدهم : قانون رابطه مستقیم

زندگی بیرونی شما بازتاب زندگی درونی شماست . بین طرز تفکر و احساسات درونـی شما ، و عملکرد و تجارب بیرونی تـان رابطه مستقیم وجـود دارد . روابط اجتماعی ، وضعیت جسمانی شرایط مـالـی و موفقیت هـای شما بازتاب دنیای درونی شماست .