سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خدمات مشاوره ای طلوع زندگی

ارتقاء سلامت خانواده

قوانین انسان بودن

قانون شماره 1

شما یک جسم دریافت کرده اید : ممکن است در تمامی طول زندگی ، این جسم را دوست بدارید یا از آن متنفر باشید ، ولی این بدن برای همه عمر متعلق به شمااست .

قانون شماره 2

درس هایی را خواهید آموخت : شما در یک دوره تمام وقت غیر رسمی به نام زندگی ثبت نام کرده اید . دراین مدرسه ، هرروز فرصت دارید درس هایی را بیاموزید . ممکن است این درس ها را دوست داشته باشید یا تصورکنید که بی ربط و احمقانه است .

قانون شماره 3

شکست وجودندارد، هرچه هست درس گرفتن و تجربه اندوختن است .

قانون شماره 4

رشد روندی است پس از آزمایش و خطا و به عبارت دیگر پر از تجربه اندوختن .

قانون شماره 5

تجارب حاصل از شکست ، بخش مهم این روند هستند و نهایتاً همان ها هم « به کار» می آیند .

قانون شماره 6

یک درس آنقدر تکرار می شود تا زمانی که آن را یاد بگیرید : یک درس به شکل های مختلف به شما عرضه می شود تا وقتی که آن را یاد بگیرید و وقتی یاد گرفتید به سراغ درس بعدی بروید .

قانون شماره 7

یادگیری هرگز پایانی ندارد : در زندگی بخشی نیست که دروس خودش را نداشته باشد . اگر زنده هستید باید بدانید دروسی هست که باید یادبگیرید .

قانون شماره 8

« آنجا» ابداً  بهتر از « اینجا»  نیست : وقتی که « آنجا» برایتان « اینجا» می شود، یعنی که بار دیگر « آنجایی» به دست آورده اید که باز هم  بهتر از « اینجا»  به نظر می رسد .

قانون شماره 9

دیگران فقط آئینه خود شما هستند : شما نمی توانید خصلتی را در دیگری دوست داشته باشید ، از آن متنفر باشید مگر آن که آن خصلت ، شما را به یاد خصلتی در خودتان بیندازد که آن را دوست دارید یا ازآن متنفر هستید .

قانون شماره 10

زندگی تان همان چیزی است که شما از زندگی ساخته اید : همه ابزار و منابع لازم دراختیار شماست ، این که شما با آنها چه می کنید، دقیقاً به خودتان بستگی دارد . انتخاب با شماست.

قانون شماره 11

پاسخ شما در درون خود شما نهفته است : پاسخ هایی که به سؤالات زندگی تان می دهید در درون شما نهفته است . تنها چیزی که به آن نیاز دارید آن است که ببینید ، گوش بدهید و اعتماد کنید .

شما همه اینها را فراموش خواهیدکرد!