سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خدمات مشاوره ای طلوع زندگی

ارتقاء سلامت خانواده

قانون هدایت الهی

قانون هدایت الهی به شما نشان می دهد آنچه را که نمی توانید برای خودتان انجام دهید ، خداوند برای شما انجام می دهد .

 

با پذیرش هدایت الهی ، فروتن می شویم و پذیرش و اشتیاق به آموختن ، جایگزین غرور کاذب ما می گردد . این فروتنی ، دری برای ورود الوهیت به زندگی ماست .

 

هنگامی بهبودی حاصل می شود که شما جرات و همچنین فروتنی لازم را برای درخواست کمک داشته باشید و این عمل ناشی از ایمان است . ایمان داشتن احتمالا یکی از دشوارترین حالت هایی است که هنگام نا امیدی ، اندوه ، خشم و افسوس خوردن به آن می رسیم . در این مواقع است که نیاز به ایمان داریم تا دوباره ایمان خود را به دست آوریم . باید مواقعی را که در زندگی خود ایمان داشته ایم به یاد بیاوریم ، اوقاتی که ایمان راه را به ما نشان می داد .

 

ایمان ، اعتماد کامل است . ایمان این امکان را برای ما فراهم می آورد که بدانیم همه ما از طریق شعوری والا هدایت می شویم و با آن پیوند داریم . این ارتباط در نهایت بهترین آرزوهایی را که در ذهنمان اگر ما از دارد ، متجلی می سازد . ایمان ، به ما اجازه بازگشت به جایگاه امن و مطمئنی از توانایی را می دهد تا به این اصل که زندگی مان در مسیر درست قرار دارد ، اعتماد کنیم . ایمان ، درست پشت دیوارهای ترس که ما را از زیستن با قلبی گشوده باز می دارد ، حضور دارد . ایمان ، اعتقاد بدون ذره ای تردید در کمال گیتی است و این ایمان است که راه را برای پدیدار شدن فرشتگان و معجزات الهی به زندگی مان هموار می کند .

 

ما زمانی دست به مبارزه می زنیم که احساس نا امنی و آسیب پذیری کنیم . باید قلبمان را بگشاییم و سدهایی را که مانع احساس عشق و تایید حمایت کیهانی از جانب ما می شوند ، فرو بریزیم . سومین قانون معنوی از ما می خواهد که به هدایت الهی ایمان داشته باشیم . اگر چه ممکن است برای ما که آسیب دیده ایم یا فریب خورده ایم آسان نباشد ، اما فقط از این راه می توانیم قلب خود را بهبود ببخشیم و بار دیگر عشق را تجربه کنیم . ما می توانیم موانعی را که خود ساخته ایم و ما را از تجربه کردن وجود خودمان و دیگران باز می دارد ، بشکنیم .

 

زمانی که آماده باشیم سرنوشت ، حمایتی را که به آن نیاز داریم برایمان فراهم می کند . این حمایت ممکن است به شکل یک کتاب ، دوست جدید و یا عقیده ای نو باشد . هنگامی که ایمان خود را محکم می کنیم ، به گونه ای الهی درست به سوی آنچه بدان نیاز داریم ، هدایت می شویم .

 

در اوج دردها و رنج هایمان حتی اگر هیچ چیز در پیرامون ما دلخواه نباشد ، باید بدانیم : « خداوند هر گز بیش از توانمان به ما نمی دهد ! » حتی اگر ما عشق خدا را نبینیم یا احساس نکنیم ، اما او همیشه ما را هدایت و حمایت می کند و اگر از این مساله آگاه باشیم ، پیروز خواهیم بود .