سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خدمات مشاوره ای طلوع زندگی

ارتقاء سلامت خانواده

قانون عشق

عشق اساس همه جذابیـت ‌هاست . همه موهبت‌ها از عشق است . بنیان هستی بر اساس عشق الهی است  . خلقت انسان و همه موجودات حاصل عشق است . اگر بخواهید چیزی را جذب کنید ، باید به آن عشق بورزید .

ویتمن می‌گوید : « هر ذره‌ای در این دنیا زبان محبت را می‌فهمد و دعوت محبوب را اجابت می‌کند . اگر قصد جذب هر ذره‌ای را دارید ، راه جذبش این است که به آن عشق بورزید . »

از امام رضا پرسیدند : « دین چیست ؟ »  ایشان فرمودند : « آیا دین چیزی جز محبت است؟»

اساس همه جذب کردن‌ها محبت و عشق است ، محبت و عشق بی‌دریغ ، ‌محبت و عشقی که از سر معامله نباشد . به این کاری‌ نداشته باشید که آیا طرف شما به شما عشق می‌ورزد یا نه ؟ این معامله و تجارت است . خورشید که عاشقانه به شما می‌تابد ، سالیان سال می‌تابد . تمنایی از شما ندارد و به ما این پیام را می‌دهد که عشق باید بی‌تمنا باشد .

عاشقانه برای دیگران دعا کنید . مطمئن باشید وقتی برای دیگران دعا می‌کنید صد هزار برابر به خود شما می‌ رسد .

ممکن است شما در عشق ورزیدن مشکل داشته باشید . دکتر« اسبورن»‌ مدرس خلاقیت می‌گوید : « هر عاطفه‌ای با تمرین گسترش پیدا می‌کند .» حالا اگر شما می‌خواهید مهربانی را در خود افزایش دهید ، ‌مهربانی را تمرین کنید .

جوهره هستی را فراموش نکنید . جوهره هستی محبت و عشق است . صبح‌های خیلی زود یا شب‌ها قبل از خواب ، ‌ده دقیقه به مراقبه عشق بروید : دست‌ها را روی سینه بگذارید . چشم‌ها را ببندید و برای همه هستی دعا کنید . برای همه کسانی که رفتار ناشایستی دارند .

عشق ورزیدن به کسانی که با شما خوبند و به شما کمک می‌کنند کار ساده‌ای است ، ‌مهم عشق ورزیدن به کسانی است که به شما بد کرده‌اند .

اگر قانون عشق را رعایت کنید ، یقین بدارید که دیگر نیت و عملی نخواهید داشت که به فرد دیگری آسیب وارد کند . اگر کسی به شما بد کرد ، ناخودآگاه برایش طلب هدایت و خیر کنید .