سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خدمات مشاوره ای طلوع زندگی

ارتقاء سلامت خانواده

زندگی زیباست اگر ...

هم صحبت خوبی برای خود انتخاب کنید .

شما تحت تاثیر کسانی هستید که وقت بیشتری را با آنان می گذرانید . کودکان تحت تاثیر والدین خود هستند و بالعکس . همسران و خواهران و برادران تحت تاثیر یکدیگر هستند و شما تحت تاثیر همکاران ، دوستان و همسایگان خود قرار دارید .

گاهی شما بر افرادی که وقت خود را با آنها سپری می کنید ، کنترلی ندارید . در چنین مواردی باید به بهترین صورت از آن استفاده کرد . گاهی همین موضوع در رابطه با افراد خانواده صادق است . ولی گاهی برکسانی که وقت خود را با آنها می گذرانید کاملا کنترل دارید . مثل دوستان و افرادی که به منزل خود دعوت می کنید و یا تلفنی با آنها صحبت می کنید .

وقت و انرژی از مهمترین دارائی های شما هستند . بنابراین بی اندازه اهمیت دارد که شما با تعقل و تفکر ، کسانی را که می خواهیم وقت خود را با آنها بگذرانید ، انتخاب کنید . شما باید کسانی را برای همصحبتی انتخاب کنید که :

کمکی به رشد شما بکنند .

از نظر شخصیتی قابل تحسین و قابل احترام باشند .

بتوانید یکدیگر را تغذیه فکری بکنید .

با هم در مورد ارزش های مشترک توافق داشته باشید .

از صرف وقت و یا تماس تلفنی با آنها ، احساس خوبی به شما دست بدهد .

از بودن با آنها لذت ببرید .

...

اجرای این سیاست ، قابلیت زیادی برای نفوذ بر چگونگی زندگی دارد ، اطرافیان شما ، مخصوصا آنانی که برای وقت گذرانی انتخاب می کنید ، بر دیدگاه و حال خوش شما نفوذ بسیاری دارند . اگر همصحبت خوبی را بر گزینید ، زندگی شما آسان تر و کم استرس تر خواهد شد .